Podejmij decyzję, pod jakim nazwiskiem/pseudonimem będziesz występować i zawsze się tego trzymaj.
18.Pozycjonuj się na eksperta w swojej dziedzinie, pozwól o sobie napisać w innych serwisach i na blogach, zawsze bądź dostępny dla dziennikarzy, komentuj, zaistniej w prasie
1. Przeczytaj książkę The Obvious Expert [Elsom and Mark Eldridge (ISBN 0-9720941-6-4)]. Znajdziesz tam wiele świetnych pomysłów na temat, jak zostać ekspertem w swojej dziedzinie.
2. Staraj się wykładać na różnych konferencjach, seminariach - jest w tym sporo korzyści. Po pierwsze - takie wydarzenia zwykle mają stronę WWW, na której jest publikowany harmonogram wykładów, po drugie - uczestniczy wykładów często piszą na blogach o tym co się działo podczas takiego wydarzenia, po trzecie możesz umieścić swój wykład na swojej stronie i zachęcić uczestników, aby weszli i go pobrali.
22.Pisz prosto - chcesz, aby Twój artykuł dotarł do jak największego grona odbiorców.
Netigo.pl - serwis, w którym znajdziesz wiele ciekawych narzędzi, prawdopodobnie niezbędnych w każdym e-biznesie
Umieść na stronie swoją biografię oraz fotografię - również do ściągnięcia dla innych, którzy chcą o Tobie napisać. Gdy ludzie będę wiedzieli jak wyglądasz, poczują do Ciebie większą sympatię, staniesz się kimś realnym.
0 komentarze:
Prześlij komentarz