RSS

Płacenie za linki


83. Niektóre strony oferują umieszczenie tzw. linka sponsorowanego ­czyli za drobną opłatą. Cenę ustalasz bezpośrednio z autorem strony.
84.Istnieją strony, gdzie znajdziesz katalog serwisów, gdzie można
umieszczać płatne linki oraz sprzedawać linki na swojej stronie
85.Skorzystaj z kampanii PPC (ang. pay per click), np. Google Adword
-płacisz wówczas nie za wyświetlenie linka, a za jego kliknięcie. Warto z tego korzystać, jeśli w ten sposób generowany ruch owocuje sprzedażą

86.Zapłać za umieszczenie swojego newsa, opinii o produkcie czy artykułu – skorzystaj z pośrednika http://www.wire.cafenews.pl
87.Zostań patronem lub sponsorem innej strony.
88.Sprzedawaj produkty w serwisach aukcyjnych jak allegro.pl czy ebay.pl. Pamiętaj, aby zrobić stronę “o mnie”.
89.Wspomagaj fundacje i akcje charytatywne w zamian za linka. Im większa akcja, tym większy ruch na Twojej stronie.
90.Kupuj strony, które długo istnieją w sieci, ale są porzucone (nie uaktualniane) - używaj ich do podlinkowania swojej strony. Wyszukiwarki lubią strony, które długo istnieją w sieci.
91. Zatrudnij konsultanta do zbudowania sieci linków i pozycjonowania stron. Ustal słowa kluczowe, na jakie chcesz się pozycjonować i się tego trzymaj. To może być drogie, ale na dłuższą metę daje bardzo dobre efekty.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz